The Starsline reageert: ‘Chaos Bollywood show is schuld van bezoekers zelf’

Regen van klachten na Bollywood show met Hritik Roshan in Ahoy
De flyer waarop Hrithik Roshan aangekondigd werd.

Het Duitse bedrijf The Starsline, dat afgelopen weekend ‘The Biggest Bollywood Concert of 2019’ met Hrithik Roshan in Ahoy Rotterdam organiseerde, heeft gereageerd op de regen van klachten van bezoekers van die show. In een pittige, opmerkelijk felle Engelstalige verklaring, die ook onderaan dit artikel te lezen is, richt het bedrijf zich tot de klagende bezoekers en zegt dat ‘de chaos’ die is ontstaan aan de bezoekers zelf zou liggen.

Zo zegt The Starsline dat bezoekers massaal hun toegewezen zitplaats verlieten om voor het podium te staan toen Hrithik Roshan opkwam. Hierdoor ontstond er een chaotische situatie die door bezoekers zelf is gecreëerd. Ook met betrekking tot de chaotisch verlopen meet and greet schuift de organisatie de schuld in de schoenen van de bezoekers.

Er zijn opnames die laten zien hoe onhandelbaar jullie gedrag was bij de meet and greet. Een kans om te ontmoeten en begroeten was afgesproken maar jullie grillige gedrag veroorzaakte een groter fiasco. Mensen wilden eindeloos op de foto met Hrithik Roshan en sommigen stonden meerdere keren in de rij, hetgeen het schema van de meet and greet-sessie verder vertraagde” schrijft The Starsline.

Het bedrijf vervolgt haar bericht gericht aan de kritische bezoeker met: “…Sommigen hielden niet van de dansen, de kostuums, de muziek of de artiest en eisen hun geld terug. Serieus? Als ik een film kijk en ik vind het niet leuk, kan ik uiteindelijk niet om mijn geld vragen! Er wordt geen geld terugbetaald als aan de verplichtingen is voldaan. Er was een show en de artiesten waren aanwezig. Je zag Megastars live. Je bent verantwoordelijk voor je acties. Je zou nog steeds geklaagd hebben, zelfs als er gratis toegang was, gratis eten, gratis meet and greet…

The Starsline zegt dat ze alles professioneel heeft georganiseerd en erg teleurgesteld en ontzet te zijn over de kritiek, hatelijke en negatieve berichten die op verschillende sociale media-platforms tegen hun zijn geplaatst.

Het bedrijf biedt verder geen excuses aan bezoekers, bijvoorbeeld dat ze een uur te laat begonnen, maar maakt opmerkelijk genoeg wel excuses aan Hrithik Roshan, Nargis Fakhri en andere artiesten voor eventueel ongemak.

De organisator dreigt verder elke belediging en verkeerde bewering juridisch aan te pakken.

Een woordvoerder van Ahoy liet aan RTV Rijnmond weten dat er al twee keer eerder is samengewerkt met deze organisator en dat de concerten toen goed verliepen. Ahoy betreurt hoe het gelopen is en heeft de organisator opgeroepen de bezoekers een tegemoetkoming te geven, al kan dat niet worden afgedwongen meldt de omroep. “No money will be refunded” is daarop de reactie van Starsline.

Zie hieronder het officiële statement van het bedrijf:

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.