Ajag Devgn gelooft niet in marketing

De meeste mensen hebben Singham gezien en zijn onder de indruk van zowel Rohit Shetty als Ajay Devgn. De twee zijn een hitcombinatie voor komedies en hoopten dat het ditmaal ook zou werken met een actiefilm. Singham is echter niet zozeer gepromoot, zoals dat normaliter gebeurd met Bollywoodfilm. Ajay Devgn legt uit.

Ajay Devgn schijnt, in tegenstelling tot Aamir Khan die zich vermomde en met busje het land inging om zijn film te promoten, niet te geloven in dit soort marketing. “Ik geloof niet dat innovatieve manieren van marketing ervoor zullen zorgen dat meer mensen naar de bioscoop komen om jou film te bekijken.”

Hij voegt toe: “De technieken en manieren van promotie zijn de afgelopen jaren sterk veranderd. Filmmakers en acteurs komen met interessante concepten om hun films bekend te maken. Echter, voor mijn film Singham, hadden we (het team) geen idee bedacht om de film te promoten.En ik ben van mening dat het niet nodig is.”

Hij voegt toe: “Uiteindelijk zal het theater gevuld zijn met mensen die de film willen zien. Ik bedoel, degenen die het willen zien gaan naar de bios en degenen die de film niet willen zien, zullen niet gaan. We hebben ons steentje bijgedragen door bewustzijn te creëren bij het publiek over de film door een bezoek te brengen aan verschillende steden en te praten over de film.” Dus dat is voldoende? “Ja, ik denk dat dat genoeg is”, aldus Ajay.

4 REACTIES

  1. Zonder promotie is er geen awareness bij het publiek over de film.
    Nogal simplistisch van deze man.

  2. ik weet niet of dat voldoende is als je ergens geen reclame maakt dan komen de mensen toch niet achter? of via mond op mond reclame?

  3. ja het is hoe hij er over denkt,met reclame is het natuurlijk beter maar ja,dat is zijn mening

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.