Zoya Akhtar onthulde onlangs de eerste poster van haar tweede film Zindagi Na Milegi Dobara. Een erg aantrekkelijke poster, maar het blijkt helaas een kopie te zijn van de filmposter van Lords of Dogtown uit 2005.
De poster trok de aandacht van vrijwel elke Bollywoodliefhebber toen deze op het internet en in de kranten verscheen. Het publiek werd enthousiast en spraken over originaliteit en hoe goed Hrithik Roshan er wel niet uitzag. Maar nu blijkt de poster verre van origineel te zijn. Het is gewoon een kopie van de Hollywoodproductie Lords of Dogtown. Iedereen reageerde fel op het nieuws.
Laten we hopen dat de vergelijking met Lords of Dogtown begint en eindigt met deze poster.
Niks nieuws.. Bollywood is een kopie van hollywood geworden. en het word maar erger en erger.
ze kunnen net zo goed bollywood de neppe versie van hollywood laten heten. zo zie je maar dat bollywood geen stap vooruit heeft gezet vergeleken met de films van vroeger.
Bollywood is een kopie naam van Hollywood duss….
vroeger is dit niet zo geweest, blijf je zelf zo ben je origineel… tegenwoordig gaat het steeds richting Hollywood..
wat zou ik graag bollywood films willen zien via internet een betje maar verder?alles wat ik weet is visa deze pagina en innternet(google) maar ik weet niet zo veel namen(van bollywood)
zeker niet nieuw eerst films en nu filmposters.
whahahahh net als we are familie —> Stepmom
maar is toch wel leuk hoor, beetje met een hindoestaanse snufje zout erover heen hihi