Excel Entertainment nu op Harvard Business School als casus

Harvard Business School (HBS) heeft een onderzoek gedaan naar Excel Entertainment, het productiebedrijf van Farhan Akhtar en Riteish Sidhwani. De banner achter de succesvolle films als Dil Chahta Hai, Rock On! en Zindagi Na Milegi Dobara zal als casus dienen voor tweedejaars MBA-studenten.

Ritesh Sidwani bevestigt het nieuws. “Het is een enorme eer voor elke organisatie.”

Eerder dit jaar sprak Sidhwani tijdens de Harvard India Conferentie 2012 over de groei van Excel Entertainment. Zijn toespraak gaf een duidelijk beeld van de organisatie en wekte meer interesse voor het bedrijf. Harvard besloot daar direct een casus van te maken.

Mukti Khaire, Associate Professor bij HBS, en Namrata Arora, associate director, Harvard University Zuid-Azië, hebben ruim een week nauw samengewerkt om een zo goed mogelijk onderzoek uit te voeren. Als onderdeel van het onderzoek zijn uitgebreide interviews gedaan met Farhan Akhtar, Ritesh Sidhwani en andere belangrijke werknemers van het Excel Entertainment team.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.